Monday, October 13, 2008

JANGAN MAIN-MAIN: DR HM TUAH


Saya beli pada 6/Feb/07. Buku ini sangat menarik. Ada 121 sketsa. Sketsanya bercorak santai dan penuh dengan gambar kartun. Saya rasa ini buku pertama beliau dengan Telaga Biru. Motivasi Dr Tuah adalah berdasarkan pengalaman. Saya telah meminjamkan buku ini kepada beberapa orang kawan terutamanya ditempat kerja. Saya pernah memberi buku ini secara percuma kepada 'staff' saya yang dalam kesedihan (selepas pembedahan beliau merasakan tekanan kerana terpaksa berkerja ringan). Beliau membaca buku ini dan kemudiannya memulangkan semula kepada saya. Saya juga beli buku Dr Tuah yang kedua dengan Telaga Biru (kulit berwarna oren). Buat masa ini buku tersebut masih lagi di tangan bekas 'staff' saya (dah hampir setengah tahun dan mungkin tak akan dipulangkan kembali)

No comments: