Thursday, June 20, 2013

KENANGAN BERSAMA NOVEL HUT SHAH ALAM


Nota: rencana ini saya ambil dari www.sensasi.net pada 21/6/2013, terima kasih. Ianya mengingatkan saya kembali kenangan bersama kedai Novel Hut dan tuan punyanya Mr Alan di Taman Sri Muda, Shah Alam. Mungkin saya adalah bekas regular customer setiap ke saat akhir (kedai ni telah ditutup), saya juga beli sebahagian dari rak-rak buku beliau. Secara tak formal saya banyak belajar selok belok perniagaan buku terpakai dari pengalaman dari beliau. 

Buku Dan Majalah Lama Di Novelhut

Admin | 9/06/2011 |
Sekiranya anda penggemar buku-buku lama atau memang mencari koleksi majalah dan buku lama, maka anda harus ke Seksyen 25, Shah Alam Selangor. Kerana di situ terdapat sebuah kedai buku dan majalah lama, NovelHut. Pemiliknya En.Alan sewaktu ditemui malaysiasensasi mengatakan bahawa beliau mempunyai banyak koleksi buku dan majalah lama yang merangkumi buku pelajaran, komik, majalah hiburan, novel inggeris, novel melayu, dan banyak lagi bahan bacaan sukar ditemui - malaysiasensasi.net


En.Alan Pemilik Kedai NovelHut

1 comment:

Auntie Lilly FollowMeToEatLa said...

Hi I would like to know is this shop is still in operational now & could I have the Novel Hut contact no please?