Saturday, August 1, 2009

PESTA BUKU SELANGOR 2009

Dah lama rupanya tak update blog ini, memandangkan kerja-kerja di pejabat semakin sibuk.

Pesta Buku Selangor diadakan di Komplek PKNS, Shah Alam dari 24Jul hingga 3Aug'09. Saya telah mengunjunginya 2 kali pada hari pertama dan sekali lagi pada 1Aug'09. Pada 1Aug saya sempat menghadiri 'Book Talk' oleh Dr Ridwan penulis buku 'Haji Muda' keluaran PTS.



Saya juga ternampak Dr Azman penulis buku 'jutawan sebelah rumah' tapi tak sempat menegurnya kerana telah hilang kelibatnya. Saya telah beli buku beliau melalui www.bookcafe.com Saya baru tahu beliau merupakan senior saya di MRSM KB dulu.

Saya membeli buku-buku keluaran PTS seperti solat duha, sedekah dan buku novel terbaru tulisan Dr Tuah kat Alaf 21.

Macam biasa saya mencari buku-buku murah untuk dijual semula. Saya jumpa kat DBP dan jumpa berkenalan dengan seorang pakar atau pembekal besar dalam bidang buku lama (terutamanya buku-buku keluaran syarikat penerbitan India Muslim). Saya akan menghubungi beliau kemudian.

Di antara buku-buku yang saya beli:

No comments: